دایا اکسیر

ساخت وبلاگ

نمایندگی سیگما

مواد شیمیایی آزمایشگاهی به طور کلی به دو دسته بزرگ و عمده مواد معدنی و آلی تقسیم بندی می شوند و دارای چهار حالت مختلف گاز، مایع، جامد، گاز و پلاسما هستند.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای کاربرد های متنوع و مختلفی هستند، به همین خاطر درجه و رتبه بندی می شوند.

دسته ای از مواد آزمایشگاهی شامل واکنشگرهای با کیفیت و خلوص بالا می باشند که با توجه به نیازهای موجود در جامعه تحقیقاتی و علمی در کمپانی های مختلف اروپایی و آمریکایی تولید و ساخته شده اند. در کلیه کمپانی های تولید کننده بیش از 1000محصول به این دسته از مواد آزمایشگاهی اختصاص یافته که در زمینه های مختلف از جمله زیست شناسی سلولی، شیمی پروتئین و زیست شناسی مولکولی و ... کاربرد دارند و جهت بهره وری بالاتر در تحقیقات علمی در انواع گرید تولید گردیده اند.

گرید بندی مواد شیمیایی آزمایشگاهی توسط شرکت سازنده تعیین و اعلام می شود.

در حال حاضر شرکت سیگما آلدریچ اقدام به فروش ماده آزمایشگاهی کرده و به عنوان یکی از بهترین و برترین تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی و شیمیایی در سطح جهانی میباشد

مشتریان مواد سیگما، دانشگاه ها، پژوهشگاه های مختلف و موسسات پژوهشی آموزشی هستند که به این مواد در آزمایشگاه های خود برای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیاز دارند. طبق آمار بیش از یک میلیون دانشمند و تکنولوژیست از موادآزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی سیگما آلدریچ استفاده می نمایند.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

پالبوسیلیب

هیدروکسید استات کروم(III)

نیکلوزامید

اسید سوربیک

کلرید روی

محیط کشت مکانکی آگار

محیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار

معرف کنگو رد

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی: 22327043-021

تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 15:53

بورس فروش مواد شیمیایی در تهران

دانستن در مورد بورس فروش مواد شیمیایی در تهران و شهرستان ها یکی از مسائل مهم در زمان خرید مواد شیمایی می باشد. مواد شیمیایی همیشه برای استفاده در صنعت رواج داشته اند. از طرفی چون اکثر فعالیت های علمی و آزمایشگاهی نیازمند این مواد شیمیایی هستند، فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی حائز اهمیت می باشند.
بر این اساس باید این مواد در مقیاس کوچک مانند محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرند و پس از ارزیابی و به نتیجه رسیدن آنها به مرحله صنعتی و تولیدات بزرگ برسند. به همین دلیل شرکت ها یا مرکز فروش مواد شیمیایی مسئول فروش این مواد شیمیایی هستند که بصورت خالص و با تولید گسترده این مواد را تولید می کنند و در اختیار محققین قرار می دهند تا در مراحل بعدی موفقیت بیشتری را شامل حال تولید کنندگان و دانشمندان کنند.


عناصر فلزی، هالوژن ها، عناصر غیر فلزی، گازی، اسیدی و بازی و ... همگی جزو مواد شیمیایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.

ماده شیمیایی حالتی از ماده است که ترکیب شیمیایی و ویژگی‌های ثابتی دارد و نمی‌توان آن را با روش‌های فیزیکی بدون شکستن پیوندهای شیمیایی به اجزاء دیگر تجزیه کرد. ماده شیمیایی می‌تواند یک ماده ساده، ترکیب شیمیایی یا آلیاژ باشد.

مواد شیمیایی زیادی از برندهای مختلفی از جمله سیگما آلدریچ و همچنین کمپانی مرک وجود دارد که وجود هر کدام از آن‌ها برای کاربرد مختلفی در صنعت و زندگی لازم است.
 برخی برای ساخت کالاهای مصرفی، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی دیگر حتی در تولید سایر مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

احتمالا تاکنون متوجه شده اید که مواد شیمیایی دارای حساسیت بالایی هستند به همین علت نگهداری و فروش آن ها در هر فروشگاهی امکان پذیر نیست.

فروش مواد شیمیایی بر اساس نیاز آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی انجام می گیرد. در مراکز فروش معتبر و فروشگاه مواد شیمیایی در تهران، انواع مواد شیمیایی قابل دسترسی است و می توان خریدی مطمئن و راحت از آن ها داشت.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

اینترلوکین -4 از موش صحرایی

عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش

γ-اینترفرون موش نوترکیب

تری اتوکسی وینیل سیلان

بنزیل

محیط کشت سابرود دکستروز آگار

محیط کشت بلاد آگار

آنتی بادی IgG بز، ضد موش

جنتامایسین

معرف لوگل

 

دایا اکسیر، مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کت نامبر چیست، Cas number چیست و انواع گرید مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 14:21

خرید آنلاین مواد شیمیایی

انواع مختلفی از فروشگاه ها و وب سایت های آنلاین وجود دارد که خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق آنها انجام میپذیرد.

تبلیغات فروش آنلاین و فروش ویژه همیشه محبوب ترین گزینه ها برای تجارت و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کالاهای مرتبط هستند. تقریباً هر آنچه را که احتمالاً فکر می کنید در دسترس است؛ خواه بخواهید بفروشید یا بخرید، همه در وبسایت های آنلاین مواد شیمیایی فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی موجود هستند.

یرای خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی به موارد زیر دقت کرده و برای خرید اقدام کنید:

طبقه بندی آنلاین مواد شیمیایی در سایت های شرکتی و معتبر، شبیه به طبقه بندی های روزنامه های سنتی است. به راحتی می توانید محصول مورد نظر را از میان دسته بندی ها انتخاب کنید.

می توانید محصولات خاص و کمیاب را در اینترنت پیدا کنید.

ممکن است در خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی، تخفیف های خوبی کسب کنید.

تاریخ معامله و ارسال دقیق محموله، قابل ارزیابی نیست، بنابراین ریسک ها بیشتر است.

مراکز خرید آنلاین، چندین سفارش را در یک مکان ارائه می دهند.

خرده فروشان مواد شیمیایی اغلب محصولاتی را به فروش می رسانند که بازرگانان مواد شیمیایی، آنها را به صورت عمده وارد کشور کرده اند؛ به این ترتیب، انتظار می رود که افراد عادی و یا خرده فروشان نمی توانند به صورت گسترده، خریدهای خود را از خارج از کشور انجام دهند. این کار به مهارت ها و تجربه های بازرگانی و واردات نیاز دارد.
به همین دلیل نمایندگان رسمی از شرکت های بزرگ و معتبر در داخل کشور وجود دارد که می توانید به آسانی خرید مواد شیمیایی مورد نیاز مانند خرید محصولات سیگما آلدریچ یا خرید محصولات مرک را انجام دهید.


لیست برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی

بور

کیتوسان

آمبرلیت

هیدروکلراید دولوکستین-دی۳

آلومینیوم کلرید هگزاهیدرات

آمونیوم کلرید

محیط پودری مکانکی آگار

محیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار

بافر

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

کت نامبر چیست

Cas number چیست

انواع گرید مواد شیمیایی

خرید محیط کشت

خرید آنتی بادی

معرف های شیمیایی

خرید آنتی بیوتیک

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:35

محلول بافر چیست

وجود محلول بافر در انجام آزمایشات اهمیت زیادی دارد. از این رو محلول های بافر مختلفی بر اساس نیازهای آزمایشگاهی ساخته می شوند.

محلول بافر(Buffer solution) یک محلول شیمیایی است که از یک اسید ضعیف و نمک آن یا یک باز ضعیف و نمک آن ساخته می‌ شود. محلول‌ بافرها توانایی حفظ پی‌اچ محلول را حتی در صورت افزودن اندکی باز یا اسید دارند. خون یک نمونه مهم از این نوع محلول‌ بافری است.

انواع محلول بافر

عموما ۲ نوع از انواع بافر وجود دارد:

1.     بافر اسیدی

2.     بافر بازی

بافر اسیدی

بافر اسیدی از یک محلول بافر حاوی مقدار متعددی از اسید ضعیف و نمک آن با یک باز قوی شکل می گیرد، به همین دلیل عنوان بافر اسیدی به آن داده می شود. چنین محلول های بافر دارای pH اسیدی یعنی کمتر از 7 می باشند.

بافر بازی

در تعریف به بافری بازی می گویند که از یک محلول بافر حاوی مقادیر نسبتا متعددی از باز ضعیف به همراه نمک آن با یک اسید قوی تشکیل شده باشد و در نتیجه نام آن محلول بافر بازی می باشد.pH  بافر بازی بیشتر از 7 می باشد. کمپانی های سیگما آلدریچ و مرک تولید کنندگان بزرگ بافرهای بازی در جهان با کیفیت بالا می باشند.

کاربرد محلول بافر

محلول‌ های بافر برای حفظ pH صحیح برای عملکرد آنزیم‌ ها در بسیاری از موجودات زنده ضروری هستند. بسیاری از آنزیم‌ ها تنها در شرایط دقیقی کار می‌ کنند. اگر pH در محدوده بسیار کمی تغییر کند عملکرد آنزیم‌ ها کند و یا متوقف می‌ شود و دچار تغییر ماهیت می‌ شوند. در بسیاری از موارد تغییر ماهیت می‌ تواند

بطور ثابت فعالیت کاتالیزوری را از کار بیاندازد. بافر کربنیک اسید(H2CO3) و بی کربنات (-HCO3) در پلاسمای خون موجود است که برای حفظ pH بین 7.35 تا 7.45 بکار می‌ رود.

کمپانی های مختلف از جمله دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) و نمایندگی مرک Merck Millipore، نمایندگی ترموفیشر بافر هایی با محدوده های متنوعی از PH و با مقادیر و قیمت های مختلف در پک های متنوع ارائه کرده اند که میتوانید جهت خرید بافر با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

بافرهای کمپانی مرک از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. به همین جهت فروش محلول بافر مرک در بازار امروز در صدر خرید بافر قرار دارد. همچنین قیمت بافرهای کمپانی مرک نیز نسبت به سایر کمپانی ها مناسب تر می باشد. شرکت سیگما آلدریچ نیز از پیشتازان تولید بافر در جهان است و فروش بافر سیگما آلدریچ نیز همانند مرک Merck در رده بالایی از فروش جهانی قرار دارد و سهم عمده ای از خرید بافر، در پوشش کمپانی سیگما می باشد.

لیست برخی محصولات شیمیایی آزمایشگاهی

ترازودون هیدروکلراید

کاربندازیم

ملاتونین

سولفات پتاسیم آلومینیوم دودکاهیدرات

استونیتریل

تری فلونوماید

محیط کشت MYP

محیط کشت پپتون واتر بافری

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

تست الایزا

پلازمید

الکتروفورز

ماده شیمیایی چیست

اپی ژنتیک

کروماتوگرافی

 

ارتباط با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شما میتوانید جهت استعلام قیمت انواع بافر با pHهای مختلف با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. این شرکت نمایندگی مرک در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید انواع مواد شیمیایی مرک از جمله خرید بافرها و خرید محیط کشت های میکروبی با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 80 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 15:20

فروشگاه مواد شیمیایی

مواد شیمیایی در انواع تولیدی و آزمایشگاهی وجود دارند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی با حساسیت های بیشتری مواجه است زیرا باید خلوص مورد نیاز را داشته باشد و کاملاً دقیق روی آن کار شود؛ اما مواد شیمیایی تولیدی با درجه خطای بیشتری نیز قابل استفاده است.

از این رو مواد شیمیایی آزمایشگاهی به خصوص برای مراکز معتبر و مؤسسات علمی مانند دانشگاه ها باید از فروشگاه های معتبری مثل مراکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران  و فروشگاه های مواد شیمیایی معتبر این محصولات را خریداری شود تا با درجه اطمینان بیشتری فعالیت های خود را انجام دهند.

آزمایشگاه های شرکت های تولیدی و کارخانجات و موسسات علمی و تحقیقاتی به آزمایشگاه های مجهز نیاز دارند و مواد شیمیایی مورد نیاز خود را باید بتوانند از این طریق تأمین کنند. در این آزمایشگاه ها برای تولید انبوه به آزمایش های اولیه نیاز است و مواد شیمیایی با توجه به تولیدات کارخانه خریداری می شود.

همچنین داشتن اعتبار بالا و مواد شیمیایی با کیفیت می تواند آزمایش های حساس را با دقت بیشتری به نتیجه برساند و خطای غیر انسانی را در آن ها به مراتب کاهش دهد.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای آزمایشگاه‌های مختلف

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای آزمایشگاه‌های مختلف انجام می‌شود. هر آزمایشگاه استفاده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای کاربردهای خاصی است. از آزمایشگاه‌های تشخیصی گرفته تا آزمایشگاه‌های دانشگاهی و آموزشی، طیف گسترده‌ای از انواع آزمایشگاه‌ها وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهداف خاص و متداول ترین شیوه‌ها و عملکردهای آزمایشگاه‌ها، این راهنما را در مورد انواع مختلف آزمایشگاه‌ها بخوانید.

فروشگاه های مواد شیمیایی به شما این امکان را می دهد که در اسرع وقت محصولات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را در هر رده ای که باشند تهیه کنید. یکی از مراکز با سابقه در تهران که با داشتن نمایندگی های شرکت معتبر سالها مشغول ارائه خدمت می باشد، شرکت دایا اکسیر است که  برندهای برتر مانند سیگما آلدریچ و مرک را در سبد کالایی خود دارد.

دایا اکسیر بهترین محصولات را با درجه خلوص بالا وارد کشور می کند و امکان واردات آن را بر اساس استانداردهای لازم فراهم می کند. مشاوران حرفه ای که در این شرکت فعالیت می کنند به شما این امکان را می دهند تا بتوانید مشاوره های لازم در زمینه خرید مواد شیمیایی در تهران را دریافت کنید.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

پلی ونیل بوتیرال

سیس سیس2-4هگزادین دیول1-6

متیل-β- سیکلودکسترین

متانول

پلی اتیلن گلایکول 6000

اکسید سریم

محیط کشت مولر هینتون آگار

محیط کشت نوترینت آگار

لیست برخی مطالب مفید آموزشی

پپتید چیست

فلوسایتومتری

پلاسمید

باکتریوفاژ

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 15:05

لیست قیمت محصولات سیگما

لیست قیمت محصولات سیگما حاوی اطلاعاتی درباره قیمت محصولات مختلف شرکت سیگما آلدریچ است. البته این لیست ممکن است از هر شرکتی نسبت به شرکت دیگر متفاوت باشد. شرکت‌های مختلفی به عنوان وارد کننده و فروشنده محصولات سیگما آلدریچ در ایران فعالیت می‌کنند. البته تمامی این شرکت‌ها نماینده رسمی سیگما نیستند و ممکن است قیمت درست و تایید شده‌ای بر روی محصولات این شرکت درج نکنند. شرکت دایا اکسیر به عنوان نماینده رسمی سیگما آلدریچ، محصولات این شرکت را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درج می‌کند.
البته با توجه نوسانات قیمت ارز در سایت دایا اکسیر ، لیست قیمت محصولات سیگما درج نشده و برای اطلاع از قیمت آنها باید با کارشناسان بخش فروش این شرکت تماس برقرار کنید. پس از اطلاع از قیمت محصولات سیگما می‌توانید به راحتی از طریق سایت، محصولات مورد نظر خود را در اندازه پک های اورجینال خریداری کرده و آنها را در اسرع وقت تحویل بگیرید. اما سوالاتی که معمولا در مورد قیمت محصولات سیگما آلدریچ پرسیده می شود را به صورت جامع در این بخش پاسخ داده ایم

همانطور که اشاره شد به دلیل اینکه نرخ ارز در ایران ثابت نیست و پیوسته در حال تغییر است، لیست قیمت محصولات سیگما هم پیوسته دستخوش تغییر و تحول قرار می‌گیرد.
عامل مهم دیگری که در تغییرات لیست قیمت محصولات سیگما تاثیرگذار است، تولید محصولات جدید و استفاده از فناوری‌های مختلف و پیشرفته در ساخت محصولات است که بر قیمت نهایی آنها تاثیر می‌گذارد.

امروزه خرید اینترنتی مواد شیمیایی، بهترین روش و راهکار است. شرکت‌های مختلف اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی برای فروش بهتر و سریعتر محصولات خود می‌کنند. چرا که درب فروشگاه‌های اینترنتی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز باز است و مشتریان می‌توانند در نهایت اطمینان و آرامش در هر زمان و مکانی محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

لیست برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی

بنزهیدرازید
آدیپویل کلراید
10و12 پنتاکوسادیونیک اسید
ام تی تی
کامفورکینون
آی سی پی
بافر

برخی مطالب اموزشی مفید در زمینه مواد آزمایشگاهی

الکتروفورز
مایکوپلاسما
الایزا
اپی ژنتیک
کروماتوگرافی
بیوانفورماتیک

ارتباط با دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و خرید محصولات سیگما آلدریچ  و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه مواد شیمیایی در تهران برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت: 14:56

بیوانفورماتیک

هدف اصلی بیوانفورماتیک افزایش درک فرآیندهای بیولوژیکی است. با این حال، آنچه آن را از سایر رویکردها متمایز می کند، تمرکز آن بر توسعه و بکارگیری تکنیک های محاسباتی فشرده برای دستیابی به این هدف است. به عبارت ساده تر، بیوانفورماتیک شامل استفاده از فناوری رایانه برای مدیریت حجم زیادی از اطلاعات بیولوژیکی است.

بیوانفورماتیک در پزشکی بسیار مفید است زیرا توالی کامل ژنوم انسان به باز کردن نقش ژنتیکی بسیاری از بیماری‌ها کمک کرده است. کاربردهای آن شامل کشف دارو، پزشکی شخصی، پزشکی پیشگیرانه و ژن درمانی است.

کاربردهای بیوانفورماتیک

پیشگیری درمانی
از کاربرد های بیوانفورماتیک پیشگیری درمانی بر سلامت افراد، جوامع و جمعیت های تعریف شده تمرکز دارد. برای درک الگوها و علل سلامت و بیماری و تبدیل چنین اطلاعاتی به برنامه‌هایی که برای پیشگیری از بیماری، ناتوانی و مرگ طراحی شده‌اند، از روش‌های تحقیقاتی مختلفی از جمله آمار زیستی، بیوانفورماتیک و اپیدمیولوژی استفاده می شود. نمونه ای از پیشگیری درمانی ،غربالگری نوزادان بلافاصله پس از تولد از نظر اختلالات سلامتی، مانند بیماری های ژنتیکی یا اختلالات متابولیک است که قابل درمان هستند اما از نظر بالینی در دوره نوزادی مشهود نیستند. برای توسعه چنین آزمایش‌های غربالگری برای شناسایی بیماری در مراحل اولیه، محققان از ابزارهای بیوانفورماتیک برای تجزیه و تحلیل داده‌های ژنومیک، پروتئومیکس و متابولومیک برای نشانگرهای زیستی احتمالی بیماری استفاده می‌کنند.

کشف دارو
بیماری های عفونی در حال حاضر قاتل اصلی کودکان و بزرگسالان در جهان هستند. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، بیماری های عفونی سالانه بیش از 13 میلیون مرگ و میر را به همراه دارند. کشورهای در حال توسعه بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری های عفونی را ثبت می کنند و این به در دسترس نبودن داروها و هزینه بالای داروها در صورت وجود کمک کرده است. یکی از مشکلات اصلی که با آن مواجه می‌شویم، توسعه داروهای ارزان و کارآمد برای یک بیماری است که با طراحی منطقی دارو با استفاده از بیوانفورماتیک قابل حل است. علاوه بر این، صنعت داروسازی از فرآیند آزمایش و خطای کشف دارو به یک طراحی دارویی منطقی و مبتنی بر ساختار حرکت کرده است. با یک فرآیند طراحی موفق و قابل اعتماد دارو، زمان و هزینه توسعه عوامل دارویی موثر را می توان کاهش داد. فرآیند شناسایی هدف دارویی و غربالگری کاندیدای دارو را می توان تسریع کرد، و داروهای ایمن تر/موثرتر را می توان بر اساس مدل سازی و شبیه سازی مولکولی توسعه داد.یکی از کمپانی های تولید داروهای تحقیقاتی و تشخیصی شرکت مرک است که دایا اکسیر نمایندگی مرک در ایران میباشد.

ژن درمانی
از دیگر کاربرد های بیوانفورماتیک میتوان به ژن درمانی نیز اشاره کرد
ژن درمانی روشی برای جایگزینی ژن های معیوب با ژن های عملکردی در سلول های بیمار است. ژن درمانی به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است زیرا ایجاد یک روش ژن درمانی ژنریک بسیار پیچیده است، زیرا مشخصات ژنتیکی هر فرد متفاوت است. بیوانفورماتیک می تواند به شناسایی بهترین مکان هدف ژن برای هر فرد با در نظر گرفتن مشخصات ژنتیکی آنها کمک کند. این کار می تواند خطر عوارض جانبی ناخواسته را کاهش دهد.

لیست برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی
بیسفنول ای
فاکتور رشد وی ای جی اف
ایزونیازید
گاز پک سری آ
تری کلرو اتیلن
استون آزمایشگاهی خالص
سفوتاکسیم سدیم سالت

 

ارتباط با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 76 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 14:37

خرید مواد شیمیایی مرک

تقاضا برای خرید مواد شیمیایی در قرن گذشته صنعت خرید و فروش این مواد را دگرگون کرده است تقریباً هر فرآیند تولید و عرضه بستگی به مواد شیمیایی موجود زنجیره تولید دارد.

در آزمایش هایی که انجام می گیرد، غلظت و گرید مواد شیمیایی مواد بسیار اهمیت دارد و نتیجه آزمایش بر اساس غلظتی که بر روی محصول قید شده است محاسبه می شود. از این رو باید هنگام خرید دقت داشته باشید از مراکزی بهره ببرید که می توانند نیازهای شما را برآورده کنند و یک محصول با غلظت و درصد خلوص واقعی به شما ارائه دهند. این درصد خلوص ها بر اساس کاتلوگ نامبر مواد شیمیایی  cat number دسته بندی میگردد. برخی فروشگاه ها به علت این که نکات محافظت از مواد آزمایشگاهی را نمی دانند غلظت یا خلوص نوشته شده بر روی محصول یک غلظت و درصد خلوص واقعی نیست و در نتیجه آزمایش تأثیر منفی دارد.

برای خرید مواد آزمایشگاهی باید دقت داشته باشید که برندهای معتبر را انتخاب کنید تا دقت آزمایش های انجام شده دارای خطای کمتری باشد. از جمله برند های معتبر مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و مرک میباشد.

 کیفیت محصولات شرکت مرک

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید مواد شیمیایی و دارویی در جهان شرکت مِرک (Merck) است که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح است در حال حاضر از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان بشمار می رود.

شرکت مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک Merck Group شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محیط کشت های میکروبی در دنیا می باشد.

امروزه نام شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی است و در صنعت تولید انواع محیط کشت مرک، مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات دارویی و انواع شناساگرهای آزمایشگاهی بی رقیب می باشد.

این شرکت مواد شیمیایی درجه یک و معرف ها را به شکل کاملی مناسب و با کیفیت بالا عرضه مینماید.

معرف های شیمیایی، مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی مرک در طول مراحل تولید و توسعه تحت کنترل شدید قرار دارند تا نتایج قابل اطمینان و با کیفیتی به دست آید.

از آنجایی که این برند سال هاست که به عنوان مشهورترین برند فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران نیز شناخته می شود، نمونه های تقلبی از لحاظ بسته بندی و شکل ظاهری ماده و تاریخ انقضا و لات نامبر با نمونه های اصلی مشابه است. شرکت دایا اکسیر مفتخرست که به عنوان نمایندگی اصلی شرکت مرک شناخته شده است و به عنوان یک مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران، مواد شیمیایی و آزمایشگاهی مرک را با کیفیتی تضمینی به دست خریداران و مصرف کنندگان از جمله پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و آزمایشگاهها و صنایع مختلف پژوهشی و تولیدی می رساند.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

متالدهید

استوکلر

پارالدهید

گلوتاتیون کاهش یافته

۵-سولفوسالیسیلیک اسید

اسید نیتریک

بروموتیمول بلو

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و استعلام قیمت آنتی بیوتیک، خرید مواد شیمیایی، خرید آنتی بادی ، خرید محیط کشت و خرید معرف های شیمیایی از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر نمایندگی سیگما و نمایندگی سایت مرک آلمان  ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی: 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 85 تاريخ : پنجشنبه 12 آبان 1401 ساعت: 14:34

 

فروش مواد آزمایشگاهی

مواد شیمیایی ازمایشگاهی به عنوان مواد اولیه در آزمایش ها مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد از نظر امنیتی و بهداشتی ممکن است محدودیت هایی داشته باشد که نگهداری و تولید آن ها به راحتی مقدور نیست.

فروشگاه مواد شیمیایی در تهران برای آزمایشگاه ها و مؤسسات علمی مواد مورد نیاز را فراهم می کنند. مواد شیمیایی به وفور در مؤسسات علمی و پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع زیادی دارند. با توجه به حساسیت هایی که این فروشگاه ها دارند، باید از لوازم و ابزار خاصی نیز برای نگهداری و حمل مواد استفاده کنند و تجهیزات مورد نیاز را داشته باشند.

نحوه نگهداری مواد آزمایشگاهی

این مواد شیمیایی آزمایشگاهی در صورت تماس با بدن ایجاد سوختگی های شدید می کنند. از این رو باید در شیشه های مقاوم نگهداری شوند. همچنین بخار برخی مواد شیمیایی ممکن است ایجاد سرطان های دستگاه تنفسی و پوست کند. پس نگهداری آن ها باید به گونه ای باشد که به مرور زمان بخار آن ها در محیط بالا نرود و مشکلاتی از این قبیل به وجود نباید. شرکت های فروش مواد شیمیایی باید بتواند برای نگهداری مواد خطرناک تمهیدات لازم را بیندیشد.

همچنین برخی مواد دارای محدودیت های زیادی است که استفاده از آن ها فقط در مراکز مخصوص و آزمایشگاه های تخصصی مجاز است. پس فروشگاه مواد شیمیایی باید بتواند تعهدات لازم را در این زمینه داشته باشد و آن ها را رعایت کند.

خرید دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مجهز و همین طور استفاده از کادر ماهر و دارای علم شیمی و ایمنی خود هزینه های زیادی را بر دوش فروشگاه می گذارد. روی هم رفته فروشگاه مواد شیمیایی در حد بزرگ باید یک فروشگاه کاملاً مجهز باشد.

هر ماده شیمیایی برای مقاطع مختلف در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده از مواد شیمیایی با کیفیت می تواند آزمایش های حساس را با دقت بیشتری به نتیجه برساند و خطای غیر انسانی را در آن ها به مراتب کاهش دهد.از این رو فروشگاه مواد شیمیایی باید بتواند استانداردهای لازم را برای تأمین و نگهداری مواد مختلف را رعایت کند.

لیست برخی مواد از برند سیگما آلدریچ

نیتروکوینولاین ان-اکساید

4-(2-آمینواتیلن) بنزن سولفونامید

Benzonase Nuclease 99%


لیست برخی از مواد شیمیایی مرک

اسید کلریدریک 37 درصد

کلرید کلسیم دی هیدرات

سولفات منیزیم بدون آب

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و استعلام قیمت آنتی بیوتیک، خرید مواد شیمیایی، خرید آنتی بادی ، خرید محیط کشت و خرید معرف های شیمیایی از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر نمایندگی سیگما و نمایندگی سایت مرک آلمان  ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی: 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت: 14:34

سایت سیگما مواد شیمیایی

در سایت سیگما آلدریچ  مواد شیمیایی مختلف و متنوعی معرفی شده‌اند که پس از انتخاب آن‌ها می‌توانید برای خرید اقدام کنید. امکان جستجوی مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز از طریق سایت این شرکت برای مشتریان و خریداران وجود دارد.

فرایند خرید از سایت سیگما مواد شیمیایی به صورت مستقیم برای خریداران ایرانی سخت و تقریباً غیر ممکن است. به دلیل موانع موجود برای نقل و انتقال پول و هزینه ارسال زیاد این کار بهتر است از طریق نمایندگان رسمی این شرکت‌ها انجام شود.

دراین سایت مواد شیمیایی مختلف و متنوعی معرفی شده است. بیش از 200.000 مواد شیمیایی و محصول آزمایشگاهی در این سایت وجود دارد. شرکت سیگما آلدریچ یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی است.

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ  Sigma Aldrich در شرکت های علوم زیستی، موسسات دانشگاهی و تحقیقاتی، بیمارستان ها و صنایع مختلف می باشد. طبق آمار بیش از یک میلیون دانشمند و تکنولوژیست از موادآزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی سیگما آلدریچ استفاده می نمایند.

تنوع مواد شیمیایی سیگما

در سال 2015 کمپانی مرک با شرکت سیگما آلدریچ ترکیب شد و اکنون توانسته یک سبد متنوع و مختلف از مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی با 300.000 محصول برای مشتریان و خریداران خود تهیه کند. در سایت سیگما مواد شیمیایی مختلف با تمامی خصوصیات و مشخصات و عکس‌های مربوطه معرفی شده و روش‌های خرید آن‌ها و ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش هم ذکر شده است.

در سایت سیگما مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی متفاوتی معرفی شده است. اما مواد شیمیایی آزمایشگاهی مختلف چه کاربردهایی در زندگی روزمره دارند. امروزه شیمی کل زندگی بشری را در اختیار گرفته است. بشر توانسته از طریق علم شیمی بسیاری از محصولات و مواد کاربردی و مورد نیاز خود را بسازد.

این شرکت و برند بزرگ بین‌المللی تولید کننده مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی در هر کشوری برای محصولات خود و ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی نماینده دارد که در ایران شرکت با تجربه و با سابقه در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی از بهترین و بزرگترین برندهای بین‌المللی، یعنی دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی سیگما در تهران و در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

پنتا اریتریتول تترا کیس

بوتیل آکریلات

اسید فسفریک

دی فنیل متان 4،4'-دی ایزوسیانات

دی بوتیل تین دی لورات

هیدروکسید سدیم

معرف لوگل

آنتی بادی آنتی فاکتور هشت، کلون GMA-012

آمفوتریسین B

محیط کشت بلاد آگار

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید مواد شیمیایی با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت: 14:27

شرکت های فروش مواد شیمیایی سه دسته هستند، یک دسته شرکت هایی هستند که خود هم تولید کننده هستند و هم آن‌ها را می‌فروشند. دسته دیگر شرکت هایی هستند که تنها تولید کننده مواد شیمیایی هستند و دسته آخر شرکت هایی هستند که به عنوان نمایندگی برندهای معتبر بین‌المللی فعالیت می‌کنند و وارد کننده مواد شیمیایی و فروشنده آن‌ها هستند.

از آنجا که صنعت شیمیایی مبتنی بر علم و فناوری است، توسعه آن در کشورهای توسعه یافته از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما اکنون بسیاری از کشورهای در حال توسعه نیز تولید کننده مهم چند ماده شیمیایی هستند.

بزرگترین شرکت های فروش مواد شیمیایی و تولید کننده در کشورهای ایالات متحده، آلمان، چین، روسیه، ژاپن، فرانسه، هند، برزیل، ایتالیا، لهستان، بلژیک، انگلیس و غیره قرار دارند.

آلمان همچنین یک کشور پیشرو در صنایع شیمیایی است. در آلمان، صنایع شیمیایی از اوایل سال 1886 با سازماندهی صنایع رنگ‌آمیزی و پتاسیم شروع به کار کرد. شرکت های فروش مواد شیمیایی تلاش می‌کنند تا نمایندگی شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی این کشور را کسب کنند.

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید مواد شیمیایی مرک میباشد که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح است در حال حاضر از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان بشمار می رود.

سایت شرکت مرک آلمان یک سایت با موجودی لیست محیط کشت های میکروبی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد که این شرکت در قرن هفدهم میلادی و در سال 1668 در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت 350 ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد و تاکنون همواره در مسیر گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه فرآورده های مختلف شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد مربوط گام برداشته به طوری که کاتالوگ سل 1860 میلادی در این شرکت 800 محصول اختصاصی را در بر داشته ولی درحال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از 40 هزار محصول تخصصی تولید می شود و این کار چشمگیر با مجموعه ای قریب به 25 هزار نفر امکان پذیر گشته است. به همین دلیل است که امروزه نام شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی است.

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی-آرایشی، پلاستیک ها و غیره می باشد. محصولات مرک از طیف جامعی برخوردار می باشند. مواد شیمیایی درجه یک و معرف های شیمیایی به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردها می باشند. انواع گرید مواد شیمیایی این شرکت به عنوان مثال برای اسیدها و نمک، Suprapur و Ultrapur به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتریان را در خود جای دهند. مشتریان چه نیاز به پیروی از استانداردهای بین المللی یا دنبال کردن قوانین ایمنی یا مقادیر اندک و زیاد داشته باشند، مطمئنا راه حل ایده آل را در طیف جامع مواد شیمیایی سایت مرک پیدا می کنند.

ارتباط با دایا اکسیرمرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ  با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.
شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 
دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1401 ساعت: 19:38

فروش مواد شیمیایی در تهران

حجم بازار جهانی خرید و فروش مواد شیمیایی طی چند دهه اخیر به میزان قابل توجهی رشد پیدا کرده است. طبق آمار و ارقام که در مراجع و منابع مختلف گزارش شده، نتایج نشان داده ‌اند، پیش بینی ها حاکی از آن هستند که میزان فروش انواع مواد شیمیایی در سال ۲۰۳۵ به میزان دو برابر از آنچه امروز انجام می شود، ثبت می گردد. این فرصت بهترین شرایط را برای فعالان کسب و کارهای مواد شیمیایی آزمایشگاهی فراهم می کند.

فروش مواد شیمیایی در هر یک از کشورهای جهان شرایط خاص خود را دارد. برخی از کشورها بزرگترین تولید کننده معتبرترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی هستند؛ در مقابل برخی دیگر از کشورها صرفاً مصرف کننده هستند. این که مبادلات و تجارت مواد شیمیایی در هر کشور چگونه و تا چه اندازه موفق است، بستگی به بازار عرضه و تقاضای آن منطقه دارد.

 به طور کلی بازار مواد شیمیایی بسیار گسترده است و دقیقاً  از نظر موقعیت جغرافیایی و کاربردهای مختلف طبقه بندی شده است. آن دسته از شرکت های بزرگ از جمله سیگما آلدریچ که سال های طولانی است در حوزه تجارت مواد شیمیایی فعالیت دارند به خوبی با پیچ و خم های بازار آشنا هستند اما برای آن دسته از افرادی که قصد دارند به تازگی به این بازار وارد شوند لازم است مطالعات دقیق تری را از این صنعت انجام دهند.

فروش مواد شیمیایی به صورت انلاین

با رشد و توسعه کسب و کارها در دنیای امروزی، خرید و فروش مواد شیمیایی نیز به صورت آنلاین امکان پذیر شده است. با مراجعه به وب سایت شرکت های  بازرگانی و یا فروشگاه های اینترنتی مواد شیمیایی می‌توانید محصول یا محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. در وب سایت های فروشگاهی امکاناتی قرار داده شده است که کاربران بتوانند نوع محصول یا ماده شیمیایی را از نظر درصد خلوص مشخص کنند و سپس حجم مورد نیاز خود را درج نمایند. امکان صدور پیش فاکتور برای مشتری نیز وجود دارد.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی هر چند ممکن است جزو مواد طبیعی محسوب نشوند ولی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طبیعت به دست می آیند؛ اما تفاوتی که با مواد طبیعی دارند در درجه خلوص آنهاست. برخی از مواد شیمیایی خطرناک در طبیعت نیز وجود دارد ولی به علت غلظت کمی که دارد مشکلی ایجاد نمی کند. ولی در آزمایشگاه ها و فروشگاه های مواد شیمیایی باید تحت شرایط خاص نگهداری شود تا به انسان و طبیعت آسیب وارد نکند. انواع مواد شیمیایی شامل تمامی عناصر موجود در جدول مندلیف است که اکثر آن ها قابل استفاده در آزمایش های علمی و تحقیقاتی هستند.

عناصر فلزی، هالوژن ها، عناصر غیر فلزی، گازی، اسیدی و بازی و ... همگی جزو مواد شیمیایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. فروش مواد شیمیایی بر اساس نیاز آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی انجام می گیرد. در مراکز فروش معتبر انواع مواد شیمیایی قابل دسترسی است و می توان خریدی مطمئن و راحت از آن ها داشت.

مراکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران

شرکت های فروش مواد شیمیایی "دایا اکسیر"در تهران با سرویس دهی گسترده  به سراسر ایران و خدمات از طریق راهکارهایی چون رسانه ها، ارتباطات میان مشتریان خرده و مشتریان عمده و همچنین به کارگیری فناوری اطلاعات برای شناخته شدن در بازار، به نحو مطلوب، در خدمت مشتریان میباشد. پشتیبانی از فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و به دنبال آن، تأمین یک بستر مناسب برای حمل و نقل مناسب، جزو وظایف این شرکت میباشد.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ  و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر جهت راهنمای پیدا کردن کد مواد و استعلام قیمت مواد شیمیایی ارتباط حاصل فرمایید.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 16:06

مواد شیمیایی

مواد شیمیایی جزو موادی هستند که در آزمایشگاه‌ها از آنها استفاده می‌شود. انواع مختلفی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی در بازار وجود دارد که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌ها و کاربرد خاص خود را دارند
مواد شیمیایی زیادی وجود دارد که وجود هر کدام از آن‌ها برای کاربرد مختلفی در صنعت و زندگی لازم است. برخی برای ساخت کالاهای مصرفی، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی دیگر حتی در تولید سایر مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد های مواد شیمیایی در زندگی

تامین مواد غذایی

علم شیمی کودهای شیمیایی از قبیل اوره، سوپر فسفات کلسیم، نیترات سدیم و آمونیوم سولفات را در اختیار جهان قرار می‌دهد. این مواد شیمیایی در بهبود عملکرد درخت‌های میوه، سبزیجات و سایر محصولات زراعی بسیار کمک کرده‌اند.

بنابراین، ما می‌توانیم به تقاضای روزافزون غذا رسیدگی کنیم. این مواد در ساخت برخی از حشره کش‌ها، قارچ کش‌ها و سموم دفع آفات به محافظت از محصولات زراعی از حشرات و باکتری‌های مضر کمک کرده است. همچنین از این مواد شیمیایی می‌توان برای تولید مواد نگهدارنده محصولات غذایی استفاده کرد.

کمک به بهبود امکانات بهداشتی و درمانی

با کمک علم شیمی می‌توان بسیاری داروهای نجات دهنده را برای بشر فراهم کرد. به دلیل کشف داروهای گوگرد و پنی سیلین، ما توانستیم راه‌های درمانی برای دیاستری و پنومونی را پیدا کنیم. علاوه بر این، داروهای نجات دهنده زندگی مانند سیس پلاتین و تاکسول برای درمان سرطان موثر هستند و از AZT برای کمک به درمان ایدز استفاده می‌شود.

کمک به حفظ محیط زیست

به لطف علم شیمی، اکنون مواد شیمیایی سازگار با محیط زیست داریم که به ما در حفظ طبیعت کمک می‌کنند. یکی از این مثال‌ها تعویض CFC در یخچال‌ها است.

نقش مواد شیمیایی در صنعت

علم شیمی نقش مهم و مفیدی در توسعه و رشد تعدادی از صنایع دارد. این شامل صنایعی مانند تولید شیشه، سیمان، کاغذ، پارچه، چرم، رنگ و غیره است. همچنین در صنایعی مانند رنگ‌سازی، رنگدانه، نفت، قند، پلاستیک، داروسازی کاربردهای بسیار زیادی از شیمی مشاهده می‌شود.

همچنین با تهیه کاتالیزورهای مناسب به تولید بیشتر اسید نیتریک و آمونیاک، روغن‌های هیدروژنه شده کمک کرده است.

 نحوه نگهداری مواد شیمیایی

از مهمترین موارد در ذخیره و نگهداری مواد شیمیایی این است که شما باید مطمئن شوید که مواد شیمیایی فرار در نزدیک هیچ ترکیبات شیمیایی دیگری قرار نمی‌گیرند که با آن بتوانند واکنش نشان دهند. به طور مشابه، از تهویه مناسب اطمینان حاصل کنید تا هیچ ماده شیمیایی سمی نتواند باعث مسمومیت متخصصین، دانش آموزان، دانشجویان به طور کلی افراد موجود در آزمایشگاه‌ها شود. همیشه تاریخ بسته بندی را برچسب زده و علامت گذاری کنید. این به شما امکان می دهد همیشه از تازه بودن یا انقضاء مواد شیمیایی آگاه باشید. علاوه بر این ، این مواد شیمیایی باید در یک کابینت مخصوص نگهداری شوند. در صورتی که مجبور باشید مواد شیمیایی قابل اشتعال را ذخیره کنید، باید یک کابینت مخصوص برای این موارد بدست آورید. برای جلوگیری از آلودگی نیز باید ذخیره سازی به روش استاندارد انجام شود.

لیست برخی از مواد شیمیایی پر مصرف

پلی اتیلن گلیکول

اسید سولفوریک

ائوزین وای

اتیلن گلیکول دی متیل اکریلات

بنزوئیل پراکساید

رنگ گیمسا

آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP

محیط کشت سابرود دکستروز آگار

 

دایا اکسیر ، تامین کننده و فروش مواد شیمیایی در تهران

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به بچ نامبر مواد شیمیایی، شماره رجیستری چیست Cas no و انواع گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، و رنگ

محلول بافر با پی اچ های مختلف

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  • شماره تماس 22327043-021
  • تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  • ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 16:04

نمایندگی سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ یک شرکت آمریکایی تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی است که دارای نمایندگی و دفاتر فروش خود در سراسر دنیا است. در بعضی از کشورها از جمله ایران که امکان راه اندازی دفاتر فروش ندارد، شرکت‌های وارد کننده و توزیع کننده در داخل این کار را انجام می‌دهند.

کشورها معمولا کالاها و خدماتی را صادر می‌کنند که می‌توانند با قیمت ارزان تولید کنند و کالاهایی را که با کارایی بیشتری در جایی دیگر تولید می‌شوند، وارد نمایند.

 چه چیزی باعث می شود که یک محصول نسبت به دیگر کشورها ارزان تر باشد؟ دو عامل: منابع و فناوری. در ایران امکان تولید محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی با این کیفیت و تنوع محصولات برندهای معتبر بین المللی تولید کننده از جمله سیگما آلدریچ وجود ندارد و این باعث تاسیس و راه اندازی شرکت‌هایی برای واردات و فروش آنها در داخل کشور می‌شود.

کیفیت محصولات سیگما آلدریچ

هدف از تاسیس نمایندگی سیگما آلدریچ حل کردن چالش ها و مشکلات تهیه مواد اولیه شیمیایی - آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاه های تحقیقاتی است. چالش ها و مشکلاتی که در بخش تحقیقات علمی وجود دارد، این جامعه را درگیر خود کرده است. شرکت سیگما آلدریچ به عنوان یک شرکت تولید کننده و فروشنده معتبر در تمام جهان، دسترسی مشتریان خود را به خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با درصد خلوص بالاتر از ۹۹ درصد فراهم ساخته است. بهترین دانشمندان و مهندسین متخصص در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی در شرکت سیگما آلدریچ، محصولات متنوع را با بیش از ۳۰۰ هزار ماده شیمیایی به بازارهای جهانی ارائه کرده اند که در سایت سیگما آلدریچ موجود میباشد. روش های ساده خرید، سیستم مطمئن در حمل و نقل مواد شیمیایی و سهولت در ثبت سفارش، عواملی هستند که موجب شده شرکت‌ های مختلف نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ به صورت طولانی مدت با کمپانی اصلی کار کنند.

مراکز مصرف کننده محصولات شرکت سیگما آلدریچ

مراکز معتبری که به عنوان نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ فعالیت می کنند تمام محصولات و تجهیزاتی را که کمپانی سیگما آلدریچ به بازار ارائه می دهد، برای مشتریان تامین می نمایند. این محصولات در برگیرنده زیرشاخه هایی از علوم مختلف نظیر شیمی و زیست شناسی، علوم مهندسی مواد، بهداشت و حوزه تحقیقات کشاورزی و محیط زیست می باشد. در هر دسته از دانش های فوق ممکن است برخی از زیر شاخه ها وجود داشته که تحقیقات در آن حوزه از طریق محصولات شرکت سیگما آلدریچ انجام می گیرد.

 

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

کاربرد محصولات و مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ و کیت های شیمیایی بیوشیمیایی و شیمیایی آلی، در تحقیقات را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • تحقیقات علمی و ژنتیکی
  • تحقیقات بیوتکنولوژی
  • تحقیقات وسعه دارویی
  •  تشخیص بیماری
  • به عنوان مولفه های کلیدی در تولید دارویی

و سایر تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند.

 

لیست برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما الدریچ

Bile bovine

آمینو اسید (amino acids mix solution)

 N,Nمتیلن بیس آکریل آمید 

ملیتین

آمینو اسید استاندارد

 آنتی بادی IgG ضد خوکچه هندی بز، کونژوگه 

آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ  و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت: 16:02